-livet i en norrlandsträdgård

onsdag 2 mars 2011

Glad :)

Jag blev glatt överraskad och hedrad när jag jag upptäckte att jag fått
 en Award
av Lena med bloggen
ISIS DRÖMMAR.
Tack.. snälla snälla Lena^^

Det var absout inget jag räknat med när jag började blogga, men det kul att få vara med i ett litet hörn och inspirera  i 'trädgårdsbloggvärlden'.

Fast det där att välja ut några bloggar är för mig omöjligt.
 Det finns så många stora som små mysiga trädgårdsbloggar.
Från skåne i söder till längst upp i norrbotten.
Alla speciella på sitt vis, som förenar oss trädgårdstokar.

Så jag säger bara varsågod till er, den utmärkelsen är vi alla värda!! 
(nu vet jag inte om man får göra så här med en utmärkelse, men gör det i alla fall :o)

Ha en fortsatt fin kväll....
...jag själv sitter fast i reparationsgips, spackel och åter spackel...det ska bli skönt när renoveringen av trapphus och hall blir klart:)

Ha dé

1 kommentar:

  1. Grattis till utmärkelsen, din fina blogg är en källa för ass andra att hitta inspiration.
    Ha en bra kväll.

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en hälsning, det uppskattas !
Vänliga hälsningar/ Stina