-livet i en norrlandsträdgård

tisdag 5 april 2016

Bildbomb från sommaren 2015

Jag hittade en massa bilder från i somras, man kan inte annat än och längta  när man får se all grönska.
Jag upptäckte jag även behöver uppdatera 'Titta in i min trädgård' då en del förändring/utveckling skett i trädgården, ska ta tag i det....

 Här kommer bildbomben....
 Runt verandan finns numera en rabatt...































Ja, så här såg det ut hos mig sommaren 2015 
Undrar vad 2016 ska bjuda på ?

Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Verandan blev riktigt fin, och ser så härligt ut i din trädgård. Upptäcker att jag skulle ha haft ett större växthus, ser så luftigt ut hos dig. Jag ryms knappt in när jag har planterat mina tomater. Ha det fint! Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är verkligen nöjda med verandan, helst när det inte bjöds på så många varma sommarkvällar ifjol.
      Jag ångrar inte en sekund att vi skaffade större växthus, mysigt att även kunna sitta därinne, gick inte med det förra! Ha det gott! Stina

      Radera

Kul att du vill lämna en hälsning, det uppskattas !
Vänliga hälsningar/ Stina