-livet i en norrlandsträdgård

onsdag 19 maj 2010

Blomtjuvar

Inatt hade vi blomtjuvar i trädgården. Narcisserna och påskliljorna blommar som allra vackrast nu och det var det fler som tyckte. En hel grupp var plockade under natten!...jag blev både ledsen och arg. Det är tråkigt..men jag hoppas iallafall att dom gjorde någon glad i en vas och att dom inte blev kastade.
Nu ska jag ut i trädgården och njuta av de blommor jag har och av den underbart varma kvällen.


Tur jag har några grupper kvar, dom är så vackra nu


Ser inte kul ut....morr

2 kommentarer:

  1. ojdå, dom hade verkligen rensat, hoppas också att dom inte bara blev kastade!

    SvaraRadera
  2. Typiskt när folk inte kan känna vad som är mitt eller ditt. SKÄMMES!!! Monica

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en hälsning, det uppskattas !
Vänliga hälsningar/ Stina