-livet i en norrlandsträdgård

fredag 21 maj 2010

Kvällspyssel

Jag har bytt ut dekorationssnörena i spaljen av armeringsmatta. Dom hade blivit spöda, jag hade nog använt för dåligt snöre. Jag gillar rostig armeringsjärn i trädgården jag har det lite här och där. Det smälter sín så bra i miljön.
En annan sak som jag gillar att rota med är komposten. Fylla på i rabatterna med den fina kompostjorden som har förmultnat i nästan tre år känns inte helt fel

Enkelt och dekorativt

Jag tycker det är perfekt med tre komposter, en som används och två i vila. Den slutliga jorden är så fin


Sambon håller på med en annan vårsyssla i trädgården. Det ska bli många sköna kvällar framför braskaminen i vinter också ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du vill lämna en hälsning, det uppskattas !
Vänliga hälsningar/ Stina