-livet i en norrlandsträdgård

fredag 17 december 2010

Horisont...

Jag höll nästan på att missa Blommig fredag! Måste vara för jag känner mig lite sliten just nu. Inte så mycket inför julen det brukar bli jul ändå och alla klapparna är redan inhandlade:) Det ska iallafall bli skönt ett par extra dagar ledigt kring jul, det behöver vi alla!
Just det.....horisont var temat denna vecka hos Katarina, dessa bilder får bli mitt bidrag. Det finns så många fina horisonter....

......som denna vinterhorisont tagen alldeles nyligen vid Umeälven...


eller.......en hösthorisont från Klimpfjäll.....


..........eller varför inte en horisont från Thailand..
....magiska horisonter...svårt att välja viken jag tycker bäst om. Jag tyckte om känslan när jag tog bilden hos alla, 'här är det gott att vara' :D

Titta in hos Katarina ' Roses and Stuff' och beundra fler horisonter, det tänker jag göra.

Ha en fin 4:e advent!

11 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Min favorit blev nog hösthorisonten trots allt!
    Ha en fin helg!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. underbara bilder :) ja det är svårt att säga vilken som är vackrast /Suss

    SvaraRadera
  3. Fantastiska bilder från två världar.

    Ha en fin helg
    Gunilla

    SvaraRadera
  4. Sååå fina horisontbilder!
    Ha en fin dag! / Irene

    SvaraRadera
  5. Vackra horisontbilder men inget går upp mot en hösthorisont från Klimpfjäll.
    Önskar dig en trevlig fjärde advent!

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder allihopa//Britt

    SvaraRadera
  7. Hej Stina!
    Tjusiga horisontbilder!
    Träd med frostiga grenar kan jag nog aldrig se mig 'mätt' på, tycker det är såååå vackert!
    Ha en skön och avkopplande helg!

    SvaraRadera
  8. Jag håller med Merja - alla olika horisonter har något visst. -Dina bilder är jättefina!
    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  9. Vackra...på OLIKA sätt :)

    Lite PARTY??
    Missa inte


    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen
    Håkan

    SvaraRadera
  10. Håller med att det skulle vara svårt att välja, är nog gott att vara på alla ställena !
    Ha en fin vecka
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en hälsning, det uppskattas !
Vänliga hälsningar/ Stina