-livet i en norrlandsträdgård

lördag 1 januari 2011

God fortsättning...titta in i min trädgård..

God fortsättning på det nya året, hoppas 2011 ska bli ett fint, innehållsrikt år med mycket glädje och odling för alla.
Första dagen på året har jag haft det lugnt, tagit mig tid att titta igenom foton från förra sommaren. Visst är det mysigt  att sitta och drömma sig tillbaka, fast genast triggas planeraren i mig igång:) Längtar....
Fick ihop lite foton i olika vinklar från trädgården som jag la in under fliken Sidor, välkommen titta in och se hur jag har det .....

Ha en fortsatt skön helg ...

10 kommentarer:

  1. Men....vad fint du har det. Sååå vill jag också ha :-)) Super bra smak...njuter verkligen och längtar ännu mer nu efter sommaren. Tack för alla trädgårdstips som jag får från bilderna. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Stina!
    Vilken härligt vacker trädgård du har!
    Har gått en lite för snabb rundvandring men ska ta ett varv till långsammare lite senare :=)
    Fick lägga till mig som följare på nytt... tror det försvann det då du stylade om din blogg.
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad kul att hitta hit!
    Jag var och kikade på din trädgård!
    WOW säger jag bara!
    UNDERBAR! Älskar de böljande linjerna!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar trädgård du har!!! Ett riktigt härligt gott nytt trädgårdsår önskar jag dit 2011!
    Charlotta

    SvaraRadera
  5. God fortsättning-
    Otroligt vacker trädgård!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så otroligt fint du har det.... man blir så inspirerad!!! Kram Lillasyster Eva

    SvaraRadera
  7. Nu har jag lagt till mig som följare...

    SvaraRadera
  8. Verkligen kul med en rundvandring i din trädgård...vilket arbete du har lagt ner genom åren...tittade även in på de historiska bilderna.
    Nu längtar jag i alla fall till sommaren och allt som hör till i trädgården.
    kram

    SvaraRadera
  9. Hej alla!
    Kul att kunna dela med sig ideér och att någon får lite inspiration av min trädgård :)
    Själv är jag ute och får massor av inspiration, kunskap och 'knycker' ideér på era fina
    bloggar ^^ precis som det ska vá tycker já!!
    Ha dé

    SvaraRadera
  10. Vilken fin och härlig trädgård du har!

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en hälsning, det uppskattas !
Vänliga hälsningar/ Stina